Nu funkar Tv:n iaf..

Dino och hans kompis Mahir var här och fixa Tv:n nyss. Mahir jobbar med sånt och det var tydligen bara proppen som gått :op jag vågar ju inte pilla med sånt.. Hur som helst så lyckades jag på min pojk att få lite skuldkänslor när jag fråga när de hade tänkt att jag skulle få hänga med ut i naturen och ta en öl.. han ba "Mahir, får jag fråga dig en grej.. varför har Emina aldrig hängt med oss?"  "det är ju inte upp till mig.." nä precis.. "det är ju för att du inte bjudit med mig.." sa jag.. gullig han e, haha. Han visste liksom inte varför jag aldrig hängt med.. sure! men jag sa att, "..eftersom inte du tänker på det så vet du ju inte men det e ju därför jag tänker åt dig och därför vet jag! du har inte velat ha med mig.. sen existerar jag typ inte på lördagar och söndagar.." Bara därför skulle jag hänga med varje söndag i fortsättningen, sa han :op Det är ju inte det jag kräver.. tycker bara att det skulle vara trevligt att få hänga med nån gång liksom.. nu får jag det :o)
Där lyckades jag med mitt mål men självklart blev det tjafs till slut.. (vi hade en deal om att han ska buringa en signal när han kom hem..) för han slog inte en signal när han kom hem.. men visst man kan la glömma men grejen var att han försökte komma ifrån med en massa smålögner.. "nämen jag trodde jag rinde en signal.." "ööh nej d gjorde du inte.." ist för o ba säga som det va.. han ville inte lr glömde.. ist blev han arg för att jag fråga!? kort jävla stubin va! man undrar ju what´s the problem när han reagerar så? han lyckades gör en big deal av det iaf och så gick han o Mahir.. Jag skicka några mess sen och han har busringt några gånger, vilket betyder att det e lugnt :o) men vi har så mkt onödigt tjafs den senaste tiden.. men som sagt han flippar alldelles för lätt.. Usch vad trött man blev av att skriva det här lååånga inlägget, haha.. bedtiiiime!!

Go natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0