:o(

Solen skiner ute.. jag sitter inne och fryser och lyssnar på deppmusik! anledningen till att jag sitter och får gåshud hela tiden e la att jag håller på o bli lite sjuk (vakna med halsont imorse) och deppmusiken lyssnar jag på för att jag bråka med Dino i telefon.. Vi skulle ut på café och jag ringer han o frågar när vi ska träffas? han flippar och säger att han inte ens käkat frukost.. ok jag vill bara komma överens om när men d e tydligen för mkt begärt! han säger bara "vi hörs sen" lr "jag kommer förbi dej sen" men vafan jag hatar sånt.. NÄÄÄR!!! jaha så då ska jag bara vänta på att han kan dyka upp när det passa sig! andra kan han givetvis komma överens med..
sista gången jag ringde (det blev några gånger..) sa han "ring inte mer" o la på så jag messa han att jag inte tänkte ringa mer och att han slipper vara med mig idag och att vi ses nån annan dag då han känner för mig..

Jag vill inte att det ska kännas som nån obligatoris booring uppgift att gå ut med mig men så som han reagerar så tycker jag det känns så från hans sida ibland :o( är det inte me nöje så skit i det! lr hur? Jag vet varför man aldrig kan komma överens om en tid! han vill inte binda upp sig utan vill först dra till "vadslagningsstället" och ta en kaffe där med nån och slappa lite och sen träffa mig.. det står liksom först på prioritetslistan.. sen jag..
 att man ens ska behöva bråka över en sån här sak! blir så himla trött och ledsen..

Love really sux sometimes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0