Shit vilket väder

Planerade ju en lugn lördagskväll hemma men så ringer Elma runt kl 19 och frågar ifall jag vill med på teater!?
Jag hade funderat på och gå med mamma men Elmas farbror jobbar där så vi får komma in gratis men får sitta uppe på balkongen där det e obekvämt..
Med cirka en halvtimme på mig att sminka mig o allt så tacka jag ja! Hur dum får man va?
Visste ju att världens regnskur skulle komma igen.. börjar regna när jag ska gå och börjar VERKLIGEN spöregna när jag var påväg.. och sen åskan! hade känslan av att blixten slog ner nån stans i närheten hela tiden och att den antagligen skulle slå ner i mitt paraply oxå.. läskigt! Alla som var ute då hade tatt skydd och det var bara jag som sprang i regnet med mitt paraply som inte hjälpte precis.
När jag kom fram till teatern trampa jag vatten och var pissevåt ända upp till knäna :o(
Elma var inte där än.. hon ringde och jag så åt henna att ta med träningbyxor för jag var tvungen att ta av jeansen.. hon kom med strumpor oxå, haha! Skulle bara ha vänt hem ist och ringt och sagt att vi skiter i teatern! föreställningen var inte ens kul (d va meningen att det skulle vara det "Audicija 4")
Vi gick innan det ens var slut och jag fick ta på mig mina våta jeans och kalla skor och skynda hem..

Nu har jag ont i min vänstra äggstock :o(
sist jag blev såhär frusen och våt om fötterna så fucka mina äggstockar sig och min mens har varit fuckad sen dess.. så det här var ju inte bra..

Ska dricka nått välgörande te och gå och lägga mig och hoppas på det bästa..

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0