There´s gotta be moore to life



Gillar låten.. there´s gotta be moore to life!!! är det bara jag som känner att jag är på depphumör?


Update:
Sitter o pluggar lite körteori. Funderar ju på o fixa provet nästa vecka så nu får jag ligga i så jag klarar det!
Har fortfarande huvudvärk.. (baksmälla) sen var ju jag och mamma på teater och såg "Sevdah Opera" som var en opera med inslag av bosnisk sevdah musik.. det var på engelska men operan gjorde att jag inte uppfatta hälften och sen var det ganska trist. Höll på o somna, haha.. nä men det är en omtalad föreställning ock mycket symbolik och djup vilket jag bara inte orka med idag! trodde d skulle va nått med mer drag i men nope..
Ska gå o lägga mig snart.. kommeer dock inte kunna somna ifall det nu är fullmåne ikväll! trodde det var igår men fick höra att det är ikväll, och jag sover skitdåligt varje vid fullmåne! kan ju ligga o fundera på vad Dino gör nu och ifall he´s breaking any of our (my) rules! just nu skiter jag i det för orka bry sig.. probemet är att jag bryr mig alldelles för mycket om allt! ja ja d får bli allt för mig ikväll..

image157
Good night, sleep tight..

Kommentarer
Postat av: elisabet

Nej å åter nej, det är inte bara du. Dessutom är det en alldeles överdjävlig fullmåne just nu som kan få vilken kvinna som helst att åka berg-å-dalbana i psyket... Bra låt, there's gotta be more to life - and there is - tomorrow :-)

2007-06-30 @ 23:25:31
Postat av: Emina

elisabet: Jo det där med fullmåne stämmer nog fast var det inte igår det var fullmåne? då var jag mindre deppig men men there is a day tomorrow so let´s hope it´s a good one :o)

2007-06-30 @ 23:44:24
URL: http://belliss.blogg.se
Postat av: Felicia

go natt, eller nu e de morron!

2007-07-01 @ 13:26:32
URL: http://feliciiaas.blogg.se
Postat av: frida

har aldrig hört den låten innan