Tisdag kväll

Har gått runt och varit snygg i flera dar nu så jag fattar inte varför jag inte tar några outfitbilder? :op Tycker jag fått till det där med stylingen.. speciellt i fredags tyckte jag min outfit blev nice! I och med idétorka så lär jag la ha samma outfit snart igen så då ska jag ta kort så ni får se ;op

Var ute med älsklingen.. Han sa i telefon innan att vi behövde snacka. Han hade spelat bort lite cash, igen och nu ville han att vi skulle komma överens om att jag ska ta hand om alla hans pengar och se till att han inte gör samma misstag igen.. Vi har försökt med det innan, att jag kontrollerar alla intäckter o så och det har funkat bra men sen så blir det samma skit igen efter ett litet tag. He want´s to change now! Nu är det iaf sista chansen enligt han själv och bryter han vår deal så är han ett svin (enligt han själv då) I den här dealen ingår att vi ska umgås mer så jag kan ha han under kontroll ;o) Me like a lot!

Var ock läste lite i en blogg och kom på att jag aldrig blivit medlem i gratisgenerationen! Why? folk får ju gratis prylar därifrån juh!!! Så jag gick och blev medlem (Jo jag blir medlem överallt på senare tid) Dock måste jag lyckas varva 7 pers nu så jag får be om hjälp här i bloggen och hoppas nån av er som råkar kika in här (och inte är medlem redan för det känns som all redan e det)är villig att bli medlem via min länk!

http://gratisgen.se/?ref=75032

Läs mer på gratisgenerationen (uppge ID nr "75032" när du fyller i din medlemsansökan om du inte blir medlem via länken ovan)


Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Hehe jag är faktist medlem där också, finns under mina länkar. Jag är den största no-lifern haha.. Jag är medlem i allt.. Hahaha..