Tisdag

Kom från bilskolan nyss!vilket betyder att jag var upp kl 8 imorse, duktigt! var där och gjorde test tester :o) Det gick bra.. hade typ 30/35 på första testet och nått liknande på det andra så min körlärare to be sa att det var bra! ska dit imon igen och göra två nya test.. och så ska jag hålla på tills jag är säker på att jag har så få fel, lr snarare inga fel så jag kan ta det riktiga testet :o) och sen kan jag börja övningsköra.. jippiii!!! jag övningskörde ju för 2-3 år sen i Paris men det var ju som sagt ett tag sen så behöver ju fräscha upp minnet!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Lycka till med körkortet!! :) Jag ska göra halkan nästa vecka, lite smått nervös bara. :)

2007-06-26 @ 22:00:19
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback