Utflykten

Idag var jag på utflykt (ca 20 min med bil från stan) med Dino, Mahir, Melisa och hennes man Haris. Det var härligt att komma ifrån stan men man blir så matt av all frisk luft så nu vill jag bara sova :o) Jobbit var det med alla insekter som flög omkring.. usch men annars ska vi göra om det här.. varje söndag ska det bli utflykt har Dino sagt, o jag ska få hänga med då!
Tog lite bilder med mobilen och med Melisas kamera men de lägger jag in när hon skickar dem till mig.. måste skaffa en digitalkamera snart, jag älskar att ta kort men det blir ju inte alltid så bra med mobilen..
Enjoy dessa bilder så länge..


♥ Sexiga körvar :op
♥ Min Dino
♥ Dino & Mahir
♥ Mahir, cooling off!
♥ Floden
♥ Ett litet grått moln som det kom lite regn ifrån men annars hade vi bra väder.. varmt!

Update kl 23.00: åt två av de där sexiga körvarna idag och fan vad mätt man blev.. orkar fortfarande inte äta nått..
Glömde även berätta att jag sköt med luftgevär för första gången, synd att jag inte har bildbevis (får man lägga upp vapenbilder på bloggen?) för jag kände mig så himla häftig med geväret.. haha..
vi hade en liten ask som vi sikta på uppe i ett träd och jag pricka :o) första gången jag nånsin sikta liksom och s¨prickar jag.. nybörjartur! kanske har känsla för det där med vapen? killer instinct? haha :op

Ska nog gå och koka lite spaghetti iaf, man kan ju inte lägga sig med tom mage heller.. sen ska jag däcka!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla härligt med utflykt.. hoppas ni hade kul!

2007-06-10 @ 21:33:41
Postat av: Helena

Fina bilder. Man blir verkligen trött av värmen!