Virus på g..

Jaha så var det dags för min dator att drabbas av nått jäkla virus igen :o( Melisa maila bilder från utflykten i söndags och med dem verka jag ha fått nån skit för nu funkar inte allt som det ska.. AAARGH!!!
Jag som skulle lägga in bilder från bowlingen nu och så funkar inte pop-up fönstrena som de ska.. och det kommer upp nån ruta om att "save" nått dokument.. konstigt så jag trycker på cancel men då får jag inte upp nått fönster när jag klickar.. ja en massa skit antagligen.. fan fa faaan..

Nu har jag bara ont i huvudet så jag får pilla med det här imon..

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

nej vad jobbigt! virus är det värsta som finns!

2007-06-14 @ 11:18:30
URL: http://emelieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback