1:a maj

Jaha så var man som ny igen.. kände mig lite dålig igår efter 1:a maj firandet, haha..
 
This is the short story;
Kl 12.00 satt vi redan ute på terassen hemma hos Dino´s kompis. Egentligen skulle vi ju åkt ut i naturen och suttit i gräset vid en lite bäck men väderprognosen hade visat regn.. Typiskt nog så var vädret felprognoserat och det var jättevackert väder hela dagen! men sen tänkte vi att vi inte skulle kunna hitta nån bra plats eftersom verkligen alla åkter ut och grillar o så på 1:a maj, och så börjar d tidigt på morgonen oxå!.. men nu satt vi där vi satt.
Senare under dagen åkte vi en sväng dit vi hade tänk va från början och det var verkligen fullt med folk.. det fanns plats för oss oxå men ist för att ha tatt med oss grejerna så hade vi hade lämnat allt shit ute på terassen så vi var tvugna att åka tbx! men men, vi får la åka ut dit nån annan gång..
Det var ändå nice ute på terassen.. vi koppla min laptop till stora högtalere så jag fick spelat min musi :o) och så var det ju skönt att ha tillgång till toalett :o) (viktigt för mig när jag dricker öl,haha)

Men vi hade kul iaf.. hon tjejen jag hade bjudit med måste ju ha tyck vi var helt crazy, haha.. vi fjanta oss hela tiden.. hon åkte hem runt 6 tiden och sen kom en annan av älslingens kompisar så det blev jag som ensam tjej men sånt stör mig inte! Jag och baby dansa och hade det askul.. 
Under hela tiden så drack jag öl och småkäka snacks, choklad, salta gurkor och grillat kött oavbrutet i ca 12h.. haha.. och detta lyckades jag med utan att må illa.. och utan att bli det minsta påverkad.. Annars tar jag 2-3 öl och det räcker för att jag ska bli full :op nu drack jag ca 10 öl och jag kände INGENTING!!! det var bara för att jag knapra på nått hela tiden.. det jag visste var att jag skulle få lida av baksmälla ändå (taskigt)
Kl 24.00 körde kompisen hem oss till Dino.. jag mådde fortfarande bra.. och somna ganska fort! vakna mitt i natten av att jag mådde illa :o( Jag försöker i alla lägen att undvika att spy, det är d värsta jag vet så där satt jag på sängkanten och drack en massa mineralvatten ist.. Älsklingen låg och sov sött och jag fundera på ifall jag skulle väcka han men tänkte att då skulle jag bara va tvungen att erkänna för mig själv att jag behövede spy och det ville jag inte! La mej ner sen och bad till Gud om att illamåendet skulle sluta.. haha, jo det funkar visst! jag lova att jag aldrig mer skulle hälla i mig så många öl! Thank God så somna jag till slut :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0