3 öl senare..

Kom hem nyss.. var ute med Dino o en av hans kompisar följde med oxå. Det blev tre öl för min del och dom drack nån starksprit typ.. ja den här gången slog alkoholen.. Annars brukar jag alltid sova över hos älsklingen på fredagar efter att vi vart ute men nu skulle han upp tidigt imon, runt kl 9 så då sa jag att jag inte ville sova hos han eftersom jag inte orka gå upp så tidigt.. han blev sur.. tolka det helt fel och sa att mig och bara va tyst ist!

Sen blev det lite mer bråk och en del svordomar och så skildes vi åt.. så fort jag kom hem så ringde jag för jag pallar inte att skiljas sådär när man har ouppklarade saker så jag bad han komma och hämta sina pengar som jag hade hos mig..(jag sparar dom åt han så han inte gör av med dem :o) Jag gick ut och vänta på han.. när han kom svor jag och anklaga han för att vara girig eftersom han bara kommit pga pengarna och inte för att lösa vårt bråk.. bla bla bla.. (hans kompis satt en bit bort och vänta)

Fan vad jag såg ut när jag kom hem o såg mig i spegeln,haha! maskara all over the face! Hur som helst så löste det sig.. det var mest hans fel men även lite missförstånd och så lite men bara pyttelite mitt fel da.. synd bara att kvällen sluta så! jag som blitt lite full o allt ;o)
Nu ska jag försöka sova iaf,

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0