Baby is back!

Har inte blitt så mkt bloggande idag.. har vart busy.. 
Obs! lite tråkigt inlägg mayhaps.. men måste ju dra allt! 
 
Igår var jag, mamma och en av hennes vänninor på konsert som Turkiska batalionen fixade för att fira sporten&ungdomens dag i Turkiet.. fan frös häcken av mig!
 När vi kom hem ringde jag för och kolla ifall Dino var back in town så satt de och drack öl på balkongen.. i Sarajevo! jag var redan på dåligt humör så jag blev lite sur på ha..jag blir sådär misstänksam oxå och då blir jag farlig!
Innan jag somna önska jag mig en superkraft.. haha!!! självklart relaterad till min misstänksamhet mot min pojkvän. Jag önska att jag skulle kunna få drömma vad han haft för sig.. haha! och visst var han med i drömmen, men sen gäller det bara och tyda allt :oD Jag är fan bra knäpp ibland! när jag berätta för Dino om min önskan så sa han att;

-"då änskar ag mig att den inte slår in da.."
-"ja men bara för det kommer jag önska mig det ännu mer." :op

Mamma var me på magdansen idag! hon ville så gärna se hur vi dansa :op
sen skulle jag träffa en tjej som gick i samma turkiska grupp som mig och gå på café..
hon var lite tråkig, snacka inget typ. Hon hade stämmt träff med en turk samtidigt och så ville hon att vi skulle sitta på café med han en stund och sen dra vidare! vafan Dino skulle ju flippat! hatar när vissa inte fattar att man har pojkvän och inte kan hänga med på deras strapatser.. usch!
Dino ringde och sa att de var back in town så vi gick förbi caféet där de satt och sa hej! min baby var så söt.. han hade saknat mig!

Dino var här nyss :o) vi hade inte setts fredags kväll och oj vad han saknat mig! I like ;o) han blir så mysig och gosig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0