Bloggdesignen gör mig galen!!!

Har la vart minst 30 grader och sol ute och jag har suttit inne hela dagen och pluggat.. i pauserna har jag försökt  försökt fixa min bloggdesign för när man väl börjar så kan man inte låta bli.. och inte fan blir det som man vill  heller! Jag är helt enkelt ints så bra på det där med kodmallar och skit så jag ska gö det som alla ni som har hajjat hur det funkar nog är hur lessa som helst på att höra..
JAG BER NÅGON SNÄLL PERSON HJÄLPA MIG MED ATT FIXA EN FIN HEADER!!! skulle vilja ha mitt namn sådär stort och fint, skrivet i skrivstil och med nått litet färgglatt som typ en blomma, fjäril lr nått sånt..
PLEASE!!!

image76
Ungefär såhär känner jag mig just nu! fast mindre söt då, haha!

Kommentarer
Postat av: Paula

Ååhhh precis sådär såg min hund ut när han var valp :)
Så söt!

2007-05-13 @ 20:16:22
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Sanja&Vesna

jaa precis helt onödigt .. vad tyckte du om bosniens låt då? :) pozdrav i tebi :P

// vesna

2007-05-13 @ 21:28:42
URL: http://sanjavesna.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag tycker din design är superfin! Vad skönt att ha det så vaarmt!