Bonsoir

Det klarna upp under dagen och solen titta fram :o) tog en fin bild på himlen men får inte över den på datorn just nu!
Jag gick på café med en kompis.. åt glass för första gången i år! mums! Åt en bit pizza innan och köpte chips sen.. anklaga kompisen för alla onyttigheter jag fick i mig i hennes sällskap!
Nu har jag varit och handlat.. det blev en gurka, två citroner, mjölk, creme fraiche och tops! Japp jag ska göra middag, haha.. får skrapa ihop några rester oxå! Dino kommer snart (han är ute med sin kompis) så då ska vi gå och hyra film.. det blir nog nån om 11 september fast jag kanske känner för nått mer kul.. men det är intressant att få höra om olika teorier om vad som hände..

Nä nu ska  ställa mig vid spisen som den hemmafru jag är, haha.. (NOT!!!)

Bonsoireé mes amies ♥

Kommentarer
Postat av: carro

okej ska försöka svara bättre imorgon, påminn mig bara är så trött nu :D

2007-05-08 @ 01:27:46
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback