Boooring

Gissa vad jag gör? Nej jag är inte på världens fest!..Jag sitter och filar på min tentafråga i Word, kul! Riktig myslördag, haha! Tänkte jag skulle få det gjort ikväll ist för att invänta deadline som är imon (har ju till kl 00.00 på mig) men vi får la se ifall det blir så?!!

Jag har dock varit vääldigt kreativ och ändrat utseendet på min blogg :o)
Bra eller anus?

Imon åker mamma till Makarska vid kroatiska kusten så jag och älsklingen kommer bo ihop under de dagar hon är borta.. vet inte ens hur länge det blir men en vecka iaf :o)
Kul och testa hur det är att bo ihop sådär på låtsas när mamma reser iväg nånstans!
Det här blir la fjärde gången och jag känner mig som en hemmafru varje gång.. haha.. ja menar fan ifall vi typ skulle bo ihop en dag, på riktigt altså så vill jag inte ha det så!!! ska jobba på det den här gången.. han ska få plocka undan efter sig.. hårda bud!

..ska fila lite till på min tenta nu och sen ska jag däcka!

♥ Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0