Bråkbråkbrååk

Me and Dino in da house, day: 6

Hola!
Bör så här innan påpeka att jag misstänker att följande händelser är PMS relaterade..
Igår bråka jag och Dino igen.. därför att jag tycker han inte verkar vilja umgås med mig och för att han inte ville hängea med mig hem efter vår promenad däför att han ville hem.. han hade inte sett sin mamma på 4 dar och han ville duscha och grejja och han var trött osv.. "visst att du ska hem.." tänkte jag och sen ringde jag han ca en halvtimme efteråt och då satt han på cafe med nån.. "jaha, va länge du va hemma da.." Han hade ju vart såå trött och på dåligt humör typ när vi var ute och sen e han ute på språng efter att ha vart hemma i kanske tio min.. Jag blev skitsur, fan hatar sånt! känns ju bara som att han hitta på då för att slippa va med en liksom.. han kom förbi och hämta nåt hos mig och han var på väldigt bra humör.. Han sa "jag skiter i vad du tror men I love u.." "visst!" Skicka ett mess till han efteråt och skrev att "du älskar mig mest när du slipper vara med mig, eller hur?" haha.. fattar inte ens hur jag kommer på allt fan!..
Han kom förbi igen sen och sa att han ålska mig när vi är tillsammans oxå :o) hihi.. och det löste sig där.. När han kom och hämta mig efter magdansen så hade han gjort upp en plan om våra utgångar tillsammans.. vi skulle helt enkelt komma öerens dagen innan om när vi ska träffas och så.. Idag skulle han vara ute medans jag va å träningen och sen skulle vi träffas och sen på kvällen skulle vi som varje fredag ta nån öl. Dumma jag var tvungen att föreslå att vi inte träffas under dagen för jag ville att han skulle få sakna mig liite och jag skulle ju ringa Elma och träffa henne.. han blev lite sur.. vi hade ju kommit överens! När jag kom hem från tennisen så hade jag ingen lust att gå ut alls och jag ringde Dino.. för att be om ursäkt för att jag sabbat vår deal liksom! på nått sått urarta det hela till bråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0