Effektiv

Allt jag gjort från kl 21- 23.30;

Färgat håret √
Tvättat mattan √
Tvättat kläder √

I ca 2 h och 30 min tvätta jag mattan i hallen.. shit gissa vem som kommer ha världens träningsvärk imon? fick lust att tvätta och tänkte att jag gör bara hälften och så hälften imon men allt eftersom så blev det ju så fint så jag bara fortsatte och det sluta med att jag tvätta hela mattan! ingen liten jäkel heller.. Jag färga håret innan så jobba jag på mattan medans jag hade i hårfärgen och samtidigt starta jag tvättmaskinen.. Snacka om att vara igång! Duktig man kan va! (klappar mig själv på axeln.. den jag kommer ha skitont i imon)
Mamma fixa pasta åt mig som jag slängde i mig.. nu ska jag lägga mig och sooova! fick inte så mkt sömn hos Dino igår kväll.. jag kunde inte somna för jag blev pissenödig och sen drog jag mig för att gå på toa (dörren till hans rum låter mkt och et var verkligen knäpptyst) så när han typ vakna till så sa jag att jag va törstig.. han ville gå upp och hämta vatten men jag ba " nä lägg dig .. jag går ist.." så jag fick kissa till slut.. haha! det e la det enda som e cp när jag ska sova hos han.. jag ligger ba o tänker att " inte bli kissenödig.." hans rum är verkligen i ena änden och toan i andra.. suck! :op Ja ja inga problem med det ikväll iaf..

Go natt på sig!
Puss ♥

image94
Mattan :op


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0