Eurovision Song contest

image73
Klicka på bilden för mer info
Snart börjar det
:oD Vem vinner i år? Det handlar ju ofta om politik och sånt shit så i år tror jag turen kommit till ett av balkanländerna.. Bosnien tog ju hem 3:e plats förra året och om vi inte vann med den låten så lär vi knappast göra det i är heller! Den var värd vinsten.. men men.. I år tippar jag på Makedonien! Vem tror ni vinner?
Heja Sverige & Bosnien!!!
fast jag tycker bosniens bidrag i år är alldeles för likt förra årets! dom tror att man kan göra om förra årets succé men jag bara stör ihjäl mig på sångerskan! Har hört att vi är först ut så den låten kommer vara glömd till slutet.. Sveriges bidrag med The Ark har jag inte hört så men man får ju ändå ta och heja på sina två hemländer ;op

Fick några tips på hur man gör sig redo för bikinisäsongen (tackar) fast ikväll skippar vi det där med fit! har jag köpt hem öl och  lite snacks.. not good! ska ha en eurovision-mys-kväll all by myselfe! Dino är ute med sin kompis ikväll och vill inte ge upp den utekvällen för att se på eurovisionen så då slipper han, jag kan minsann ha minst lika kul själv.. med mina två öl :oD

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är synd när alla länder kommer "överens" om att rösta på varandra!

2007-05-12 @ 20:46:03
URL: http://firstsight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback