Fixat

Idag var jag och fixa mitt id-kort. Har ju dubbelt medborgarskap så jag får ha bosniskt id-kort oxå! 
Jag fasa för och ta kortet (man kan inte ta med egna foton , utan kortet tas på plats) Korten blir typ som fängelsekort så alla jag sett ser ut som fan .. haha :op Jag vill inte! som tur var det bara jag där så det var lungt.. han som tog kortet hade tid så jag fick ta om :o) ja så till han direkt att "jag vill inte se ut som en fånge.."
man måste ta kortet framifrån och så måste man va allvarlig så det e ju inga favoritposer liksom :oD men det såg ok ut, hppas det blir bra sen när det görs svart/vitt. Om det blir usch så gör jag bara sönder kortet och skaffar nytt.. kostar ändå bara 55 spänn typ!

Dino sitter på tåget till Sarajevo nu.. han ska "fixa nått åt någon.." sen åker han tbx med Mahir (hans kompis) som kommer hit på lördagar.
Det kostar typ 5 kr för att få åka till Sarajevo med tåg.. biljetten kostar ca 20 kr annars men de flesta skiter i att köpa biljett och ist ger man konduktören lite pengar (5 spänn) biljetten är ju dyrare om man skulle köpa den på tåget men det är ju ingen konduktör som hellre skriver biljett än tar pengarna själv !.. japp så funkar det här :o)

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll? Har ingen lust att gå ut.. skitväder.. kommer säkert börja regna ikväll so maybe I´ll just stay here!? Lördag kväll e ju Dino`snight off då han är ute med sina kompisar.. jag har inge kul kompisar här.. nån man kan ta en öl med liksom.. ja ja..

TIPS PÅ VAD MAN KAN GÖRA???

Kommentarer
Postat av: Mina

Lite sent att kommentera dagen efter men det är aldrig fel med filmkväll med sig själv :D massa bra filmer ute nu :D

2007-05-20 @ 16:19:23
URL: http://minciii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback