Hot hooot

Me and Dino in da house, day: 7

Hallojsan!
29 grader har vi här i bosnaland :o) erkänn ni e avis? får färg varje gång jag går ut.. very niice!
Var ute på cafe med en kompis.. såg ett par söt platta guldskor med peeptoe och en söt tunika.. ska fundera p¨ifall det är värt en investering! Det är ju inte så ofta jag hittar nått jag vill ha här :o(

Ikvä är det Eurovision song contest! Jippiiiiii!!! det är helt enkelt årets spektakel.. så sjukt kul och se på! Synd bara att det är just på en lördag för det är kvällen då Dino´s kompis kmmer från Sarajevo och då går de ut.. om jag har tur så kommer han inte och då ska vi kolla på schalgern tillsammans med ett annat par.. annars så köper jag med mig snacks och öl och kollar på det själv! Kan ha minst lika kul själv, haha..

Nu ska jag gå och fixa maaat!

Laterz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0