Igår kväll..

Me and Dino in da house, day: 5

Hey!
Usch igår sabba jag kvällen för mig och Dino!.. var ju lite hans fel oxå sen men.. Halv nio skulle han komma och hämta mig och först var han en kvart sen och jag hatar sånt, därför att han aldrig verkar lära sig heller. Han hade jobbat under dan och när han kom var han röd i ansiktet.. han har känslig hy så han hade bränt sig i solen, poor thing. Han börja hur som helst berätta om hur han haft det.. det var han och en kompis som hade gått de där 14 km tilsammans.. och han berätta hur de tagit en paus och druckit en varsin öl.. ungefär där flippa jag.. "smart där att dricka öl i den värmen.." ja det var la inte hela världen men ibland så reagerar jag så eftersom jag tycker att de kan drickas öl i varje sammanhang.. vafan liksom kan det gå en dag utan att man hör att han druckit öl om han vart med nån kompis! Vi käka på vägen och det la sig och allt var frid och fröjd tills han bara skulle in på temat igen.. "varför blev du sån för att jag tagit en öl..?" och då förklara jag typ varför och tydligen så tog han det inte bra.. missförstod oxå det mesta men och det blev bråk av det :o(
Utan att bli sams så gick vi och hyrde fil iaf.. "Bruce the almighty" haha jag vet, hyra komedi när båda surar! Filmen krångala så man fick inte se slutet! piratkopior :o(
Fast ingen av oss gett med sig så var situationen ganska lun iaf.. jag skulle fixa nått att äta och sa att "för mig spelar det ngen roll, det är du som är mer kräsen." Det spädde bara på det hela.. för han blev sur och jag gapa lite på han och han vände mej bara ryggen och somna.. jag käka själv och kolla på tv till kl 02.00
Imorse var allt bra igen.. tills nyss då vi tjafsa lite igen.. fan vi är fan helt otroliga! Vi kommer in i sånna perioder!
.. mer om det sen, måste städa lite nu..

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0