Kulturliv som omväxling

Min sparringpartner dök inte upp idag så hade inte en av tränarna råkat vara på banorna så hade jag fått bolla mot väggen själv.. nu fick jag ett intensivt träningspass :o) svettades liksom :op får fin färg varje gång jag är och spelar  oxå! nice med bränna och träning i ett :o)

Efter träningen skulle jag träffa Dino men så ringer han en halvtimme innan och frågar ifall han inte kan få hänga me en kompis ist..när han ska köra lastbil.. Aha och vad säger man? "ja åk du med han.. ska jag säga att du inte får lr? och så går vi ut och så kommer du vara sur typ.." han fick det och låta som om jag har nått val! hade jag sagt nej, nu ska vi ut för det hade vi kommit överns om så hade vi säkert gjort det men han hade ju bara vart på dåligt humör!
Han ba "vi går ut ikväll ist.." bara det att jag sagt åt han att jag ska på teater!!! hallå, lyssna nån gång! j
"a men då hör du av dig efteråt så ses vi då" mm får då kommer han inte och vara "upptagen" med nått annat onödigt!
Har man kommit överens med nån om att ses så går man la inte och fixar nya planer, lr hur? killar va!

Ja ja, ikväll är det iaf teaterbesök som gäller!.. alltid härligt att känna sig lite kultiverad lr vad det nu heter, haha :op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0