Lördag

Ännu en härlig sommardag! var och handla nyss och det är redan jättevarmt ute.. Idag måste jag verkligen plugga! Dino kommer runt 2 så jag får komma ut lite.. ta en kaffe lr nått och sen workwork!

Igår hade vi filt med oss till parken.. myspys.. ölen och kycklingsnacksen var självklart med :o) sen mot slutet blev det dock lite tjafs och sen bråk utanför min port när han skulle följa mig hem. Min kille har kort stubin så nästan alltid när man bara försöker påpeka saker eller förklara varför man blir ledsen på han ibland så flippar han ist.. det löste sig i vart fall.. jag skrev ett lååångt argt/ledset sms när jag kom hem.. bla bla bla.. och sen såg jag att han busringt 2 gånger så jag ringde upp och då sa han att allt va hans fel. Fan nu blev ju det där messet så onödigt men men..Ja ba "..jag skicka sms te dig nyss så du kan ju läsa dem först.." sen ringde jag igen för o kolla ifall allt fortfarande var ok.. det var det :o) han fråga ifall allt skulle blibra igen.. sötisen.. ja det e klart! Ja vi kommer la prata om det idag men som sagt jag ser inte vilket bråk som skulle kunna sära på oss..

Peace LOVE and understanding!
:o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0