Mina kommentarer om alla eurovisionbiragen..

Bidrag..

1. Bosnien, klassisk schlagerlåt, helt ok fast för lik förra årets låt som jag bara älska..
2. Spanien, Är pojkband av den typen fortfarande inne?
3. Vitryssland, sakis rouvas wannabe lr?.. typ.. fast inte alls lika sexig ;o) Work ur magic, haha..
4. Irland, härlig musik men man fatta inte ett ord av vad hon sjöng :oS
5. Finland, ännu en idolvinnare.. rockigt från finnarna igen.. påminner om Evanesence
6. Makedonien, vad säger man, snygga ben tjejen! tippa på makedonien som vinnare men det var dock innan jag hört låten.. hmm..
7.Slovenien, oj oj.. pampigt! och smått hysteriskt :op
8. Ungern, orka inte ens lyssna.. en av de där låtarna som inte fastnar bara.. booring..
9. Litauen, början låter härlig.. mysig lovesong :o)
10. Grekland, Killen e född i england av föräldrar från grkland och libanon.. härlig summer-shake låt.. ooh killen dansar magdans, hihi.. we like ;o)
11. Georgien, första gången dom deltar i tävlingen.. filmmusik..
12. Sverige, svängigt.. coolast, inte det där överambitiösa! BRAVO! haha..
13. Frankrike, L´amour a la francaise.. trés funny :oD
14. Lettland, representatnterna för lettland sjunger på italienska.. ööh jaha..
15. Ryssland, tuffa brudar..
16. Tyskland, Cabaret.. tråkigt..
17. Serbien, nästan den enda populära balkansongerskan som inte har världens bröst och världens slampigaste stil.. this one looks like a guy! men bra röst och bra låt tycker jag..
18. Ukraina, HAHA.. ROOOLIIIGT!!! riktig supa sig full och tramsa låt.. :op
19. England, reklam för brittish airways eller? songcontest var det.. koreografin är klockren! hihi..
20. Rumänien, tycker språket låter härligt :o)
21. Bulgarien, kan tänka mej den här låten på uteställen.. speciell röst..
22. Turkiet, "Shake it off, shake it in.." sjunger han.. wtf menar han med d??? läskig.. synd, jag som diggar turkland!
23. Armenien, guuud vilken smööörig balad.. (går och hämtar en öl ist)
24. Moldavien, introt fånga min uppmärksamhet.. men sen blev det bara tråkigt.

Shit det där var sista låten och jag har inte en enda favorit :o( SUX!!!
Jaha om jag måste välja så håller jag på Bosnien och Sverige fast ingen av dem lär la vinna..
Det blir la som The Ark sjöng the booring kind som vinner..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ryssland va bra :)

2007-05-12 @ 23:48:39
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback