Not so partylördag

Inte för att min lördagar brukar vara så party men.. har deadline imon så försöker skriva ihop nått til tentan. Segt värre men det är sista tentan sen är jag friii!!! Dino är med sin kompis Mahir precis som varje lördag.. han var förbi här idag.. när det slutat regna men han ville inte ut och promenera med mig så jag tog en promenad med mamma sen ist. Var i parken och kolla efter mynt jag tappat där igår när jag var där med Dino och jag hitta dem! haha.. kula att ingen hitta dem för man såg att det suttit folk där efter oss :o) det var bara ca 7 spänn men det är ett café besök här i bosnaland, lr en öl för den delen :op
Bloggas mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0