Onsdag

Me and dino in da house,day: 4

Halloj!


Usch vad trött jag känner mig! har fixat lie med bloggen och det tar fan all kraft.. o ändå blir det inte bra! ja ja skiter i det just nu..

Igår kväll kolla vi på film om 11 september.. inte 9/11 av Michael Moore utan en annan som drog upp en massa bevis på att det mesta va lögn och att USA:s regering var att skylla, och det är jag övertygad om! fast 9/11 e bättre för den här var lite svår att hänga med i ibland.. och en massa detaljer..
Jag gjorde korv & bröd åt mej och Dino igår! MUMS :o) sweden nostalgi över det!

Imorse kl 08.00 gick Dino och jobba.. weeiii! hans pappa jobbar som arkitetkt och han skulle gå en sträcka på 14 km och markera med ett streck varje 100 m typ.. så nu är han hemma (hos sig) och helt däckad antar jag :op
bra med lite motion för hans del.. fast jag hoppas han orkar gå ut en sväng ikväll da!
Jag var ju som sagt uppe med han imorse men jag la mig sen igen.. kanske därför jag e seg nu? och så var jag och spela tennis oxå.. sjukt varmt var det idag så det tog la oxå på krafterna! ska nog ta en mini tupplur nu :o)

Byeee ♥

ps efterlyser hjälp med kodmallen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0