Redan hemma

Jag var hemma redan kl 23! Hallå man får vara ute hela kvällen och morgonen om man så vill och så är men hemma elva!!! vafan!!! Ja ja, måste upp lite tidigare imon så jag sov inte över hos Dino som jag brukar på fredagar.. vi satt inte i parken under vårt träd och drack öl heller för det var fan kallt ute idag. Tog två öl var ute på ett ställe ist.. sen när vi tänkte ta en promenad så börja det duggregna :o( så Dino följde mig hem.. allt var bra innan han skulle gå och sa nått i stil med "om jag står och hänger ute till kl 3-4 på morgonen så ska du la skita i det.." bara för att jag fråga ifall han skulle hem.. han brukar ju stanna till för det står ju alltid nått gäng nånstans på vägen! Jag blev arg och ledsen för att han tyckte att jag skulle skita i det.. "skulle du skita i det ifall jag stod ute så..?" Ja han mena ju att det bara var ett exempel fast skit samma det e la klart jag bryr mig!!!..

Nu ska jag iaf gå och lägga mig, go natt på er partyanimals ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0