Shoppa foundation sux!

Så var man och köpte ny foundation.. hon som jobba fick kleta ner hela handen med olika foundations och nyanser..
Gissa ifall nyansen jag köpte inte är för ljus när jag testar den hemma? jo klart den är! funkar att ha på vintern men har ju fått färg så nu blir jag för blek i ansiktet!!! Aaargh!!!
Jag är alltid noga med att inte ta en mörk nyans för jag gillar inte när fejset e brunt och liksom inte passa resten av kroppen..
Men vafan gör jag nu? trodde faktiskt 030 sand skulle va för mörk.. e ju näst mörkaste nyansen tror jag. Eller?
hade Rimmels foundation sist men nu hade dom slut på den så jag chansa.. merde! ja ja får la låta den här ligga och invänta vinter och så gå och köpa ny imon!

Att köpa foundation måste ju vara det värsta.. blir sällan att man gör ett bra köp!

image87

Nu ska jag ut med mitt bleka fejs..
ha en go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0