Sover ensam ikväll

Bonsoir,

Kom precis hem från en lång promenad med älsklingen.. det kändes konstigt när han följde mig hem och vi skildes åt, det var ju längesen sist.. under de här tio dagarna vi bott ihop så känns det sjukt tomt utan honom nu.. När jag bädda sängen idag så tänkte jag "hur ska jag kunna sova ensam här ikväll? hur mycket space som helst ju.."
Kändes tryggt att han honom där.. och veta var man har honom liksom ;o) nu kan han ju ränna runt på stan, haha.. Ja jag är ett kontrolfreak när det gäller att vilja veta vart han håller hus osv! Vill ha läget (i detta fall Dino) under kontroll!

Igår när vi var ute så var jag på konstigt humör (misstänker PMS) jag kunde inte bestämma mig för vad vi skulle gå lr göra :oS Tänkte på att det var vår sisa kväll tillsammans i lägenheten och precis som om det vore sista kvällen vi någonsin skulle gå ut tillsammans så ville jag göra allt med samtidigt inget! helt snurrig var jag.. Vi gick iaf och spela en parti dart.. jag vann.. sen ville jag köpa oss en varsin öl och sitta i parken, och bara prata och så e det ju mysigt.. Vi var precis påväg mot kiosken när jag kolla på klockan och insåg att mataffären skulle stänga om en halvtimme och vi som hade nada att äta till middag! Aargh.. merde!!! Jaha så vi vände om och gick o handla ist! fy faan, båda blev bara helt galna, ingen av oss visste vad vi skulle käka lr vad vi ville ha.. till slut blev det en bit kalvfilé, potatis etc.. som blev potatismos och tärnadkalvfilé i nån tomatsås.. ist för att bara ha käkat en varsin varm smörgås.. tycker inte om att komma på nya rätter, vaddå man kan la äta spaghetti var och varannan dag?! Har lagt typ 700 spänn på mat de här tio dagarna, och då mest för att ha en massa "kul" mat bara för Dino´s skull.. ja man blir som en hemmafru när man bor ihop med sin baby, även när det är på låtsas.
Dino hade även hyrt en skitdålig film, "Anacondas" och så hacka dvd:n så vi såg inte slutet ens :o(

Vilken uppsats det blev :op
Nu ska jag blogga lite mer och så ska jag försöka mig på att somna utan min stora Dinonallebjörn!

Love u baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0