Tårar..

Varför kan min kille inte säga att all min maskara lägger sig under ögat när jag gråter!? får ju värsta chocken när jag kommer hem och ser mig i spegeln..
"vafan har jag sett ut såhär?" han kan ju inte ha tatt ett enda ord jag sagt seriöst :op Ja vi hade ett litet bråk.. och jo jag lipa! egentligen var det inte så farligt från början, mest jag som blev misstänksam och ställde lite frågor.
Han tycker att han bevisat sin oskuld så han flippar ju direkt och det blir till bråk, och då tror jag ju att jag har rätt eftersom han blir så arg.. ja det e en ond cirkel men det är ett och samm ämne och jag kan bara inte släppa det ibland!
Tänker tilbaka på hur det var förut och på de gånger han ljugit för mig.. usch :o( Kvällen som börja så bra.. jag sa att "jag vet att jag inte borde ta upp det här mer men jag kan bara inte släppa det.." och det är sjukt, visste typ att det skulle sluta såhär men det tar över liksom.. en liten devil som sitter på min axel..
Önskar bara att jag en dag kommer tro helt på min baby.. just want the truth, and be able to recognize it!
Blir alltid matt av såna här episoder så..

Natti natti, sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0