Vad effektiv man kan va :o)

Me and dino in da house, day: 1

Tjooo..
Känner mig så sjukt effektiv idag! sjukt skön känsla :o)
Idag har jag nämligen;
♥ Sagt hej då till mamma och önskat henne en trevlig resa (kl 07.45) Destination: Makarska, Kroatiska kusten
♥ Tvättat två maskiner tvätt
♥ Vart och shejkat på magdansen
♥ Diskat
♥ Dammsugit (nyss)
Efter att mamma gått så starta jag tvättmaskinen och gick o la mig igen.. sov till kl 11.00!
Disken och dammsugnigen tog jag som paus från pluggandet! Skriver det sista på tentan nu och så fort jag blir klar ska jag städa lite mer för ikväll ska vi ha myskväll :o)
Måste hinna ner till affären innan tio och köpa lite grejer till ikväll och hyra film..
Jag & Dino ska bada bubbelbad :oD Det är nog det mysigaste som finns!!! sen ska vi kolla på film.. LÄNGTAR! tycker jag förtjänar det efter en sån här dag!

Ha en trevlig kväll

update: mejla precis in tentan :o) 
Ute åskar, blixtrar och spöregnar det.. exytra mysfaktor altså ;o) sen är det ju bara det att jag måste till affären och inget paraply kan vara till någon nytta verkar det som.. vi får se hur det går.. bye!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh snygg header :)

2007-05-06 @ 19:41:39
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: missankre

vart åkte din mamma? :)