Dags att börja träna

image314

I somras hade jag tennisträning 5 dagar i veckan och jag tyckte ändå inte den gjorde några under men nu när jag tränar NOLL gånger i veckan så märker jag skillnaden! Träningen gjorde under!!! Jag har gått upp fyra kilo sen jag kom hem, på 2 månader altså. Noooooo!!! :oS
Nu när jag var nere i Bosnien två veckor så gick jag ner 2 kilo (sexy taaajm) men bara efter några dar här hemma så känner jag mig som.. ja jag vet faktiskt inte vad jag känner mig som men jag vet bara att jag mår dåligt när jag inte får träna. Min kropp behöver det!
Jag var nere hos pappa i restaurangen och åt efter att jag varit på biblioteket och läst och varit DUKTIG IGEN :o) till efterätt tog jag en baklava med glass! Mumma!
Imorgon ska jag ju ta tag i den här med formen.. Hur som helst så kommer jag hem och gissa vad som står på bordet om inte en stor GODISPÅSE! Va faaan! klart att jag var tvungen att ta!Vilket underläga va! *SUCK*
Som sagt så tänkte jag antingen gå och simma imon, vilket innebär att jag måste raka benen men, eller så drar jag till friskis och svettis..
Vad tycker ni?

Nu ska jag surfa runt på nätet, helt i onödan.. :op
Go natt! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0