En liten tripp till Sarajevo

Idag åkte jag mamma och Meli in till Sarajevo! Vi hade ett mission: Att kolla på en lägenhet och ett hus! Min pappa är nämligen ute efter en bostad där.. Meli hängde på och det var bara roligt :o) Först gick vi och åt Wok, jättegott verkligen.. sen gick vi och kolla på huset och sen lägenheten. Efteråt var det dags att äta igen och det blev Pita och sen gick vi och satte oss på Café Wien. Jag tog en massa bilder på huset och lägenheten men nu har jag ju inte min usb-kabel här så bilderna får vänta tills jag kommer hem till swe igen! slarvigt att glömma kabeln så men det brukar ju vara så att man glömmer det man behöver.. nu e min kamera full på bilder oxå så nu måste jag radera vilket är det värsta jag vet :o/  jä jä.. nu ska jag börja dra mig.. imon tänkte jag och Dino dra till ett vandrarhem uppe i bergen, 10 km härifrån, och vara där 2 dar bara han och jag :o) ta promenader i skogen och bara ha det mysigt! weeiiii!

Go natt! sweet dreams!


ps svar till kommentaren från bög: hahah.. jag är hemma i Sverige på lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeli ovo tvoj mail? [email protected] ? ako jeste, tack, I guess :)