Hade varit skönt att få sova..

Känner inte alls för att ge mig ut och iväg till skolan! Jag vill bara krypa ner under täcket igen..
Igår spenderade jag hela dagen hemma. Det var skönt ändå. Jag tog ett bad efter den lååånga bussresan och sen packade jag upp resväskan.. sen låg jag i soffan resten av dagen.. såg på Desperate Housewifes och dubbelavsnitt av grey´s anatomy. Härligt slappt.. läste lite kurslitteratur också eftersom jag ligger lite efter med det. Blev ju inte så mkt plug när jag var nere i Bosnien. Blame it on Dino, hehe..

Nu ska jag läsa lite och så måste jag börja fixa mig. Min hy ser inte så fräsch ut idag så det får bli helt sminkad idag! Inga porer som får andas idag inte :op
Jag ska visa er min nya och absolut bästa foundation hittills!

Ha en bra dag!

CMOK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0