Jag är i Bosnien :o)

Hehe, ja jag åkte ner till Bosnien i fredags! Planerade att åka nästa fredag men det passade bättre att åka nu :o)
Ska vara här i två veckor.. Dino kom och mötte mig på stationen :o) Ooh vad han var söt och han är en helt annan kille!Helt underbar! Han hade klätt upp sig igår så jag såg han inte ens,hehe.. Jag såg att hans kompis Mahir stod där och jag trodde han gömt sig eller nått sen fråga jag honom vart Dino var och han ba "han står där i massan och vnstar på dig" så ropa han på Dino och peka på mig. Han dök bara upp framför mig och då kände jag att "herregud jag har inte sett min baby hundra år" Hittils har allt varit perfekt och min älskling är precis så som jag alltid tjatat på honom att han ska vara :o) Igår var vi ute och tog en promenad.. och jag belv väldigt förvånad över att vi faktiskt PROMENERADE och inte sprang genom stan som innan. Jo innan vi skulle ut och jag satt hemma lite och skrev så ringde han bara för att höra mig! Oooh.. love you baby!

Nu sitter jag här och skriver klart min hemtenta som ska mailas in idag.. lite mindre kul :o(

Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0