Lördag

God morgon!

Jag vakna imorse av att solen sken men så somna jag om och så vakna jag 12 ist! Liten försovning men man måste ju ta igen sig efter skolveckan. Solen tittar fram igen :o)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag..? Fundera på att gå och simma. Måste iaf in till stan och lämta tbx den där tunikan.. Spännande dag verkligen! Det är la bara att börja fixa sig och ge sig ut för annars blir jag sittandes här halva dan. Hehe, nu kom jag på vad jag kan göra! PLUGGA!!! det måste ha varit utav ren förnekelse att jag inte kom på det direkt. Jag har ju massa i skolan nu och det är bara att sätta igång! Måste ta mig till biblioteket först.. :op

Ha en bra (bakis) dag!
Hugs and kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0