Misslyckad shopping

Är himla trött nu! Japp jag är hemma.. inte ute och festar eller något liknande. Jag sket i balkankonserten, kände inte för att ge 250 spänn när jag inte ens kan  några av låtarna. Jo jag vet Zdravko Colic är typ en legend men jag kan tyvärr inte nämne en enda låt han gjort.. skulle kanske känna igen någon om jag hörde den..
Jag var nere hos pappa och hjälpte till lite så jag kunde göra mig förtjänt av en slant :o) Var nämligen i stan idag och det blev misslyckad shopping för hela slanten :o( Därav det dåliga humöret! Sms tjafsar med min käre pojkvän just nu! stackarn, han får ta skiten för att jag sitter med ett par onödiga leggings och ett plastarmband som jag INTE skulle ha köpt. Det kosta iof bara 150 kr men när man har en lång önskelista så är vart enda öre viktigt! Eftersom det är accessoarer så kan jag inte lämna tbx de heller! *SUCK* Inhandla även en svart tunika från Cubus men den ska tbx till affären imon.

Skönt det var att få skriva av sig.. hehe.. nä men seriöst vad är värre än när man misslyckas ,med shoppingen?

♦Leggings kom jag på att jag inte passa i och det var färgade strumpbyxor jag skulle köpt men dom var slut..
♦Armbandet glittra så fint och det var en sån grej jag rykte åt mig vid kassan. Taskiga dom är som ställer sånt där.. problemet är att det funkar att ha när man ska partaja för om man ska vifta med armen eller nått sånt, när man dansar, så slår armbandet emot benet på handleden and it hurts :o(

Sometimes life really is a bitch.. nä GÅ OCH LÄGG DIG tänker ni säker.. och det är precis vad jag ska göra!

God natt på er partypeople! Zzzzz...


Kommentarer
Postat av: Mirnesa

ääh många eller hårda armband är inga problems alls för mig. det handlar bara om att vänja sig :)

2007-11-25 @ 01:35:42
URL: http://fabthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback