Onsdag

God morgooon!
Förstår inte hur jak kan vara det minta pigg egentligen!?Jag la mig kl två i natt. Höl på och scanna datorn och ta bort en massa virus och grejer.. och sen låg jag och snacka med S så jag somna la runt tre då..och så var alarmet satt på kl 07.30! Jag är oftast i behov av minst tio timmars sömn men än så länge så verkar det gå bra med energin fast jag vet ju att jag en halvtimme in på föreläsningen kommer känna att "om jag bara fick slumra till i 5 min, bara 5 min.."  Så i förebyggande syfte så ska jag ta med mig en kaffe latte från 7-eleven! mmm... main nya favorit!
Sådär nu ska jag surfa lite till och sen måste jag komma på vad man ska ha på sig idag? Fick till en nicig outfit igår så nu kan jag ju inte ha den idag :o( hmm inte lätt det här :op Jag är ju inte en av dem som lägger fram kläder kvällen innan och mamma gör ju det inte åt en längre, hehe..

Brukar ni planera och bestämma vad ni ska ha på er dagen innan?

Ha en bra dag!

*BISOUS*

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Jag brukar nästan alltid planera ut min outfit kvällen innan. Men när man går i skolan varje dag så pallar man det inte varje dag. Men då har man oftast det i huvudet. Haha. Så sjukt. Puss