Plugg

Hade tre timmar föreläsning idag. Hann inte köpa med mig någon kaffe latte på vägen så det blev lite kämpigt att hålla sig vaken mot slutet :op Skulle käkat lunch med pappa efter skolan men han var upptagen så jag gick och åt sushi all by myselfe.. och så drog jag till bibblan för att läsa. Jag satt i tysta salen hela 4 timmar! det ni! Boken vi läser till kursen nu är så intressant! ..den handlar om prostituerande tranvestiter i Brasilien. Dock mådde jag lite dåligt av att läsa om deras sexdebut som vissa hade redan som 7-8 och 11-12 åringar! Hemskt tycker jag!
Om någon är intresserad så heter boken "Travesti, Sex, gender and culture among Brazilian transgendered prostitutes" och är skriven av Don Kulick. Läsvärd!

Himla frezzzzing det var idag! Brrrrr.. Me don´t like. Har ingen mössa och inga vantar eller jo jag har en mössa jag inte vill använda och ett par vantar som jag inte hittar. Skadar inte att köpa fler  men jag vet inte riktigt.. ska man ha tumvantar eller? det är ju super sött men lite opraktiskt ibland! Fast sött går före praktiskt va? hehe..

Kommentarer
Postat av: Meri

det är ju skitkallt med tummvantar. Satsa på skinn! :)

2007-11-27 @ 22:00:18
URL: http://meandam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback