Time passes by..

"Time passes by, the only tears I cry, filled with desolution fears I have inside.."

Har varit här i fyra dar nu! Tiden går fort.. på fredag så är det bara en vecka kvar. Jag vet inte hur Dino ska klara att skiljas ännu en gång och det börjar redan bli lite stress kring det vilket ledde till bråk idag! Lite trist så men jag förstår honom och att det är jobbigt för han men jag vill samtidigt bli förstådd jag med och jag gillar inte när han inte fattar vissa saker men det är kulturkrock som sagt. Vi är från två skilda världar och ibland blir det såhär. Han gick hem ledsen för att han gjort mig ledsen igen.. Han är så rädd för att förlora mig att det lätt blir fel.. stackars baby. Men imon är det en ny dag..

Jo just det, baby var med mig idag och fixa papper för att få ut körkortet som jag tog för 2 månader sen! hoppas få med mig det innan jag åker upp till swe igen så jag kan få köra omkring lite med pappa :o)

Kommentarer
Postat av: Iris

Var bor han och var bor du? var kommer han ifrån och var kommer du ifrån? hehe =)

2007-11-08 @ 09:13:04
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Iris

NU förstår jag! Hehe.. undrade eftersom du skrev kulturkock nämligen! Hihi! kramis!