Torsdag

Good morning sunshines!

Gick precis upp.. tänkte att jag skulle vara hurtig och gå upp tidigare men det är min skolfria dag och då blir det lätt slappt. Jag har haft lite morgongympa :o) sit-ups, streeching och flax med armarna, hehe. Nä men bara nått så man vaknar till liv och så kände jag hur stel jag blivit också. Ska kolla upp friskis&svettis idag så förmodligen så blir det nån form av regelbunden träning snart.

Igår satt jag och leta bakgrunder till min blogg. Jag vill ändra min design men vet inte vad jag ska hitta på! Hitta dessa söta hjärtan som bara gör bloggen mer söööt men d får vara så nu innan jag kommer på något.
Nån som har nått tips?

Nu ska jag gå och göra frukost..

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: Haha alltså.. Jag har hela mitt liv sagt att när jag blir 21 då ska jag skaffa barn. Sen började 21-årsdagen närma sig och jag flyttade fram den där "deadlinen" ett år. Men än har det inte blivit av. Så det är min personliga deadline, inte alla borde göra det när de är 22. Så simma lugnt..! ;)