Bjuder på en dagens..

När blir det som man planerat egentligen? Jag skulle ju plugga på biblioteket idag och det kan jag ju säga att jag inte gjorde,hehe.. Gick dit och skrev ut nått till skolan och brevet till csn som jag åkte in och posta sen. Sen träffa jag Senci i stan och vi käka kebebrulle *MUMS* och sen åkte vi till min pappa där jag satt och läste, hehe.. ska duscha nu och så och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa till hemtentan! Börjar känna mig stressad.. på fredag planerar jag ju att ta bussen ner till Bosnien och min älskling och mamma såklart ;o)

Bjuder på en dagens outfit.. VOILA! Den största bilden någonsin men orka klippa till den!
image310

  • Klänning, Top Shop (gårdagens fynd)
  • Brun kofta, gammal från H&M
  • Bruna leggings, Bik Bok
  • Vita knästrumpor som benvärmare, H&M
  • Stövletter i skinn, köpta i Bosnien

Till detta hade jag stor vit halsduk från H&M och grå kort kappa. Älskar verkligen klänningen och färgerna :o)

Sådär, nu får ni ha en mysig kväll! Byeee..



ps får världenst finaste meddelanden från baby de senste två dagarna.. löööv it!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Bra klädval!

2008-06-09 @ 18:39:55
URL: http://ellenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback