Fler maskeradbilder!Arrrrr...



♥ Watch out for PIRATEEEEES!!!
♣ Me is black&white!
♥ Put your hand´s in the air!
♣ Tja hästen ingick inte i vår rekvisita men vi låna den från "gudfadern"
♥ Arga leken..


Ska gå och däcka nu! Fich ju gå upp alldeles för tidigt imorse (kl 7!) och höll på att somna på föreläsningen igen, hehe.. inte så att det var tråkigt eller så men jag blir alltid sån efter en halvtimme typ och sen går det över men jag hade ju gett allt för att få sova bara 5 min när jag känner mig sån!
EFTER lektionen gick jag och köpte en kaffe latte! haha :op Käka lunch med pappa i restaurangen och sen åkte vi in till stan och kolla på skor till pappa då.. jag fick lite cafépengar (räckte gott och väl till lite shipping) som han kallar det och han ba "du ska inte handla nått va?"  jag ba "jo nu ska jag det.."  Man ska inte underskatta pengar :op

Go natt på er!


Kommentarer
Postat av: paulina.

balla ni var som pirater :)

2007-10-30 @ 02:26:42
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback