Konsert+maskeradbilder..


♥ Gänget
♥ Colonia
♥ Dado polumenta

♥ Uuuh scaryyy
♥ Arrrr I`m a pirate
♥ Me, Rödluvan, ?, Borat and me fellow pirate!
♥ Jag i trollkarlen Merlin´s hatt

Märkte nu att jag inte hade så många maskeradbilder på min kamera så när jag får tag på fler så lägger jag upp dem.
Jag blev iaf MYCKET nöjd med min outfit! Alla accesoarer och tunikan jag köpte gick på ca 400 kr, men det är ändå grejer som man kan ha annars oxå! Bättre än att köpa en hel färdig maskeraddräkt tycker jag.


Updatering kl 23:26; Hoppas ni gilla mig som pirat :op som sagt så kommer det fler kort i dagarna..
Dags att lägga sig nu. Imon ska jag upp tidigt och dra till skolan för att få hemtentan :o/ hoppas hoppas det inte är nått inte alltför krångligt..

Go natt på er!
image182

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe, tjusigt ^^

2007-10-28 @ 18:01:42
URL: http://mariahh.blogg.se
Postat av: Emina

svar maria: Tack :o)

2007-10-28 @ 18:32:57
URL: http://belliss.blogg.se
Postat av: anna

Vad kul med maskerad!