Putti nuttigt

Tjohej!
Äntligen en morgon då man fick sova ut! Har lagt mig sent och gått upp tidigt hela veckan nu..
Igår var jag nere hos pappa i restaurangen med det var ganska lungt så jag och en kompis skala vitlök,hehe och sen satt vi och tjöta där hela kvällen.. käka mat och drack ett glas vin. Sofistikerat :o) Blir nog utgång ikväll efter att jag varit hos pappa då da.. Joo sen får jag ju brev som kommer med bussen ikväll! Min baby har skrivit ett lööövletter till mig och ikväll ska jag hämta det på stationen :o) Yippi! Jag skulle ha skickat ner lite grejer till han igår.. en hjärtkudde (den med armar från IKEA) ett rev och så skulle jag bränna en cd-skiva med "våra" låtar .. men jag hann inte skriva klart brevet och det gick inte att bränna cdn så jag får skicka det med bussen nästa fredag! Gud va putti nuttig jag e va? hehe..
Nä nu ska jag städa min garderob lite och sen ska jag läsa lite kurslitteratur..

Ha det bra! Puss!

Kommentarer
Postat av: maida

fiiifan imas sötaste bloggen :D