Sunny tisdag

God morgon!
Ingen skola idag så man sov lite längre :o) skönt! Lägger mig ju aldrig i tid så när jag behöver gå upp tidigt så är det liiite svårt!
Hmm, när blogga jag sist egentligen? Det var i fredags.. så i lördags var jag och handla med pappa på morgonen och sen hjälpte jag till i restaurangen på kvällen.I söndags var jag och fräscha upp lite lite i hans nya lägenhet.. my daddy is moving to hisingen!..sådär,lite duktig har man varit och detta innebär att jag varit uppe tidigt varje morgon! Men som man säger i Bosnien, "sova kan man göra när man är död" haha, hemskt va! Jag som gillar att sova..

Shoppa lite igår.. Fynda en t-shirt på Bik Bok :o)
Lägger upp bilder i nästa inlägg.. så att det blir lite fler inlägg liksom :op

Nu ska jag greja mig och så måste jag in till biblioteket ochförsöka läsa lite.. har faktiskt massa att plugga när jag tänker efetr! Nooooooooooooo...

Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0