Torsdagsskriveri

Tjohej!

Sitter på WORD och skriver bokrecension som jag ska lämna in imon.. ändå är jag på bra humör! kanske för att jag känner att det flyter på ganska bra och recensinen ska inte vara så lång heller! Max 750 ord så det ska gå och fixa :o)
Kopte två koftor på MQ igår men vet inte om jag ska behålla dem! Ångrar mig typ alltid..
Återkommer later!

PUSS!


Uppdatering kl 20.30:
Sitter fortfarande och skriver, hehe.. ja jag har ju inte suttit och skrivit i sträck, har ju kikat in på Facebook lite, snackat med mamma på msn och sånt..
Börjar bli klar.. sitter och filar på texten!detta betyder att jag klipper ocj klistrar så att texten blir sammanhängande typ.
Ja nu kl 21.00 kommer Dino in på msn så jag ska ta en liiiten paus och snacka med min baby ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0