Underhållning på vägen..

Om lite mer än två veckor så ska jag åka buss ner till Bosnien igen! Tiden går fort och snart har det gått 2 månader sen jag kom hit. Jag lovade baby att jag skulle komma då jag sagt att jag ska komma så jag drar ner den 9:e november och sen så kanske jag är tbx här redan efter 2 veckor för jag fick veta att det går en fortsättningskurs på den jag går nu direk efter att den jag går nu slutar! Jag snacka med Dino på msn i förrgår och han blev ju knäckt när jag berätta att jag kanske inte kunde vara där så länge.. han kan inte vara utan mig säger han! aaaw min lilla baby.. I ♥ you! Jag får se hur det blir för skolan är himla viktig oxå så.. det löser sig nog ;o)

Den här snyggingen skulle jag iaf vilja ha med mig på min resa!
image291
















Mp3-spelare från samsung, ca 600-900 kr


Kommentarer
Postat av: senada

hade lätt velat ha den lilla snyggingen i mina händer ;D

2007-10-23 @ 20:28:16
URL: http://senadaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback