Busy day

*GÄÄÄSP* Är himla trött.. sitter här och orkar typ inte flytta mig.. kan ingen komma och borsta mina tänder åt mig och tvätta bort sminket så jag bara kan gå och lägga mig!
Hade seminarei i skolan idag. Det gick bra :o) hade inte så mycket att säga så jag var inte nervös.. Sen skulle jag till Nils Erikssons Terminalen och skicka ett paket till mamma i Bosnien. Zåze var med mig så efteråt gick vi och köpte SUSHI "take away" och tog med oss det till bibblan där vi åt.. mums! Jag tog faktisk hela 8 bitar idag och så fick vi miso soppa! Can´t get enough of sushiiiiii!
Var nere och hjälpte till i restaurange hos pappa och det var en massa folk så jag är helt slut nu.. imon blir det la antagligen samma visa så jag kanske inte går ut imon heller :o/ ja ja ska man ha cash så..

Good night, sleep tight..
Kisses!

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Bellevue? Njäää, är det ett uteställe? Om du inte menar Boulevard (BLVD) så har jag nog inte det :) Vad är det för ställe?