Jag klara uppkörningen..

Nu är körkortet mitt!
Det var lite nervöst igår inför uppkörningen.. Jag kom dit med mamma kl kvart i fyra o då så hade dom upprop o sen så sa min instruktör att det skulle dröja ett tag innan jag kom på tur o att vi kunde gå o sätta oss någonstans så skulle ha ringa när det var min tur att köra. Jag kan ju säga att jag kom på tur när kl var halv 7! Det var nog värst, att behöva vänta så länge..
När jag väl kom på tur så gick d la bra.. det satt två män från kommissionen i bilen. En brevid o en bakom. Han som satt brevid såg sådär lite srikt ut så man blev lite nervös av honom.. Allt gick la bra förutom U-turns som jag annars hatar men d beslöt sig för o låta det passera o jag klara mig :oD
Här kommer några bilder..


Tack för alla söta kommentarer o gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Irma

GRATTIIIIIS :D:D:D:)

2007-09-10 @ 10:15:56
URL: http://irbita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback