Love was in the air

Ikväll var min baby så mysig.. det enda som fattades var ett rosa moln o sitta på, haha.. han pussa på mig hela tiden o var precis så som jag vill ha han :o) Han hade spenderat hela dan med Mahir typ så han kände la att han hade saknat mig lite då ;o) Alltid kul när han blir lite förvånad över att det inte krävs så mkt för att jag ska vara happy! Bara visa lite mer kärlek o en massa pussar o kramar :o) Love it when you love me!
Det har varit Radio festival här i Zenica de senaste tre dagarna och ikväll var det final.. bla Zeljko Joksimovic, Tose Proeski, Marija Serifovic (årets eurovisionvinnare) upträdde. Vi stod o lyssna lite, tog en promenix o satt på café.. Jag tror det var Zeljko som vann oxå men alla börja gå så vi gick oxå innan fast jag misstänkte att vinnaren skulle uppträda igen.. så brukar d ju va o så var det men eftersom vi följde strömmen så missa vi ju det.. dumma människor :op
Allt som allt en härlig kväll, med pussar o kramar då :o)

Love you baby ♥

God natt, sov så sött!


Kommentarer
Postat av: Lis

Hej! :) du har väl inte missat att veckan Måndagsmysterium är uppe? Denna gång om "Trender och stilikoner"! Lämna din åsikt du med! :)

2007-09-03 @ 12:10:41
URL: http://lisw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback